K jakému oblečení se hodí batoh?

Problém batohu… problém příručního zavazadla obecně. Jako snad každý, nebo dobře, každá žena minimálně, mám velikou potřebu sebou každý den nosit poměrně dost věcí. Mimo jiné čtečku, mobil, nabíječku, občas laptop, hřeben, základní přelíčení, skládací deštník nebo náhradní sluneční brýle, opalovací krém, krabičku se svačinou a termohrnek na kafe z Crosscafé (ano, jsem na něm závislá…). Miluju proto velké brašny, do kterých můžu tohle vše nacpat a ještě mi zbude místo na nákup po návratu ze školy. Ale! Záda se začala ozývat a bolí a bolí. Několik kilo “bordelu” v tašce přes rameno se totiž po pár letech pronese. Začínám tudíž uvažovat o změně a plánuji si pořídit pěkný městský batoh. Aj, taková změna v mé osobní filosofii módy! Batoh k lodičkám! Hrůza! A teď otáčím o 180 stupňů a budu si jeden takový kupovat. “Nosit batoh do školy musí snad každý v mém věku, jak to ale zařídit, abyste se za něj nemuseli stydět? Přečtěte si následující tipy co si obléknout!,” řekla mi moje neteř, se kterou jsem si o tom trochu pokecala. Není nad to, pokecat si o módě s náctiletou! Problém batohu takové holky totiž řeší docela často. Koukly jsme spolu na internet a je pravda, že dnes můžete najít celou řadu krásných kousků. Hodně se mi líbí batohy z plátna, z kůže nebo v kombinaci těchto dvou materiálů. Také jsem narazila na českého chlapíka, co ručně šije originální a velmi vkusné batohy. Hledám něco subtilního, bez přílišných zbytečných ozdůbek a nápisů. Takový batoh se totiž může hodit téměř ke každému oblečení! Dnes už to totiž není tabu a lze kombinovat vkusný kožený či plátěný batoh i s kostýmkem. Podobně jako u kabelky, batoh zkombinujeme s lodičkami či balerínkami a je to módní hit, co neničí záda! Pokud máte nějaký dobrý typ na batoh, dejte mi určitě vědět, dávám si ještě týden na konečné rozhodnutí!

Leave a Reply

